Relaxáció, meditáció, autogén tréning

07

A módszerről:

Az autogén tréning pszichoszomatikus relaxációs módszer, amelynek segítségével egyensúlyba hozhatjuk testi és lelki, illetve szellemi működéseinket. Kidolgozása J. H. Schultz berlini pszichiáter érdeme. Egyik legtöbbet kutatott és orvosilag leginkább megalapozott relaxációs módszer.

Elsajátítása és rendszeres gyakorlása lehetővé teszi számunkra:
– az intenzív pihenést és felfrissülést, a gyorsabb regenerálódást (10-15 perc relaxálás 2-3 óra alvásnak felel meg)
– a stresszel való megküzdést
– megelőzi és kivédi a stressz káros testi-lelki hatásait (magas vérnyomás, szív-érrendszeri megbetegedések, depresszió stb.)
– a tűrőképesség fokozását – csökken a fájdalomérzékenység, tompulnak a kellemetlen érzések, jobban tudjuk kezelni indulatainkat és konfliktusainkat,
– teljesítményünk fokozását – javul a koncentrálóképesség, összeszedettebbé válunk, fokozódik a kreativitás, élesedik a figyelem,
– hogy mélyebb önismeretre tegyünk szert
– ezáltal fokozódik önbizalmunk, öntudatosabbá válunk, és kapcsolataink is javulnak,
– hogy nehéz helyzetekben önmagunkon segítsünk

Munkatársaink

2018'06'02_OtthonMagadnal_Brigi

neurobiológus, pszichoterápiás módszerekben képzett mentálhigiénés szakember, személyiségfejlesztő coach, WÉK facilitátor, az Otthon.Magadnál Központ alapítója és vezetője

fanni-380x380

pszichológus, klinikai szakpszichológus jelölt, kognitív viselkedésterápiás konzultáns, autogén tréning relaxációs terapeuta

2018'06'02_OtthonMagadnal_Györgyi

tanácsadó szakpszichológus családi-, és párkapcsolati tanácsadás specializációval, lelkigondozó, keresztény szemléletű coach, relaxációs terapeuta (Autogén Tréning), KIP terapeuta jelölt